Om os. Mere om Aarhus Administrationsbureau

Aarhus Administrationsbureau er en moderne rådgivnings- og konsulentvirksomhed.

Vi udfører en lang række bogholderi-, regnskabsmæssig og administrative opgaver for mindre og mellemstore virksomheder.

Vores mission er, “at hjælpe og afhjælpe mindre og mellemstore virksomheder med deres regnskabsmæssige og administrative opgaver, således de kan holde fokus på deres kernekompetencer.”

Vi har grundlagt Aarhus Administrationsbureau (i 2008) på en række værdier, som kommer til udtryk i vores arbejde og kontakten med vores kunder.

  • Imødekommenhed
  • Fleksibilitet
  • Faglig stolthed
  • Proaktivitet
  • Engagement

AAB

Engagement til forskel er grundsætningen i vores daglige arbejde for og med vores kunder – derfor har vi også valgt dette slogan, og vi gør alt for at efterleve det.

Vi varetager økonomi og administration for mange forskellige typer virksomheder i primært Østjylland, men også med spredning over resten af landet fra Lønstrup i Nordjylland, Aalborg, Esbjerg, Odense og ikke mindst København.

At være kunde hos os betyder ikke kun adgang til seriøs rådgivning på et højt niveau – men også en tæt og løbende dialog, herved sikres de bedste rammer for din virksomhed. Vi giver dig overblik – skræddersyet rådgivning og dermed tryghed i hverdagen, så du kan koncentrere dig om det du er bedst til.

Kontakt os og hør mere om, hvad vi kan tilbyde netop dig.

Få et tilbud